Banner
Yasna Pereira

academicos


Docente
PhD. Speech, Hearing and Phonetics. University College London, Reino Unido.
Master of Arts in TESOL, Lancaster University, Reino Unido.
Magíster en Lingüística, Universidad de Concepción
Academia.edu
Researchgate

Publicaciones

Pereira, Y. y Hazan, V. (2021). English vowel perception by non-native speakers: Impact of audio and visual training modalities. Onomázein, 51 (1), 2021. DOI 10.7764/onomazein.51.04

Bustos, J.L. y Pereira, Y. (2019). Capacidad de percepción de las vocales del inglés en aprendientes del inglés como L2 con español como L1 en contexto de aula. Lenguas Modernas, 54, pp. 77-89.

Boudon, J. y Pereira, Y. (2019). Learners’ perceptions on the implementation of an English listening strategy programme. En Díaz,C., Díaz, C., & Sanhueza, C. (Eds.), Innovations in EFL Teaching, Learning and Assessment: on the Threshold of the University of Concepción’s Centennial, pp. 17-30. Facultad de Educación, UdeC. ISBN: 978-956-227-458-6.

Proyectos de Investigación

Pereira, Y., Cabrera, M., Cerda, J.P., Pecchi, A. y Strickland, B. “Language attrition in teachers of English: the perception and production of English vowels”. Investigador Principal. Vicerrectoría de Investigación y Desarrollo, VRID UdeC. 2016-2018 (No. 216.065.021-1.0 IN)